Asiakastieto Groupin taloudellinen tiedottaminen vuonna 2017

ASIAKASTIETO GROUP OYJ, PÖRSSITIEDOTE 5.10.2016 KLO 9.00

Asiakastieto Groupin taloudellinen tiedottaminen vuonna 2017

Asiakastieto Group Oyj julkistaa vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteen torstaina 16.2.2017. Vuosikertomus 2016 julkaistaan viikolla 10 osoitteessa http://investors.asiakastieto.fi/

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 30.3.2017. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Asiakastieto Groupin taloudelliset tiedotteet vuonna 2017

• Tilinpäätöstiedote 2016 torstaina 16.2.2017
  • Osavuosikatsaus tammi – maaliskuu perjantaina 5.5.2017
  • Puolivuosikatsaus tammi – kesäkuu torstaina 3.8.2017
  • Osavuosikatsaus tammi – syyskuu keskiviikkona 8.11.2017

Kaikki taloudelliset katsaukset julkaistaan englanniksi ja suomeksi, ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla osoitteessa investors.asiakastieto.fi.

Terhi Kauppi, CFO, puh. +358 10 270 7017
Pia Katila, viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö, puh. +358 10 270 7506

NASDAQ OMX Helsinki Oy

Asiakastieto Group on yksi Suomen johtavista yritys- ja kuluttajatietopalveluiden tarjoajista. Konsernin tuotteita ja palveluita käytetään ensisijaisesti riskienhallinnassa, taloushallinnossa, päätöksenteossa sekä myynnissä ja markkinoinnissa. Konsernilla oli vuoden 2015 lopussa noin 13 000 sopimusasiakasta ja se palvelee useita toimialoja, joista suurimpiin kuuluvat rahoitus- ja pankkitoiminta, tukku- ja vähittäiskauppa sekä asiantuntijapalveluyritykset. Vuonna 2015 Konsernin liikevaihto oli 43,7 miljoonaa euroa ja työntekijöitä vuoden 2015 lopussa oli 152. Asiakastieto Group on listattu Nasdaq Helsinkiin kaupankäyntitunnuksella ATG1V. Lisätietoa Asiakastieto Groupista saa verkkosivuilta www.asiakastieto.fi