Enento Groupin vuoden 2021 vuosikertomus, vastuullisuusselvitys ja palkitsemisraportti on julkaistu

ENENTO GROUP OYJ, PÖRSSITIEDOTE 4.3.2022 KLO 13.00

Enento Group Oyj on tänään julkaissut vuosikertomuksen, vastuullisuusselvityksen ja palkitsemisraportin. Vuosikertomus koostuu vuosikatsauksesta ja taloudellisesta katsauksesta. Vuosikatsaus kattaa muun muassa liiketoiminta- ja henkilöstökatsaukset. Taloudellinen katsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Vuosikatsaus, taloudellinen katsaus ja vastuullisuusselvitys julkaistaan erillisinä PDF-dokumentteina suomeksi ja englanniksi.

Vuosikatsaus, taloudellinen katsaus, vastuullisuusselvitys ja palkitsemisraportti ovat tämän tiedotteen liitteenä sekä saatavilla Enenton sijoittajasivuilla osoitteessa https://enento.com/sijoittajat/

Enento julkaisee tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä.

Enento Groupin varsinainen yhtiökokous pidetään maanantaina 28. maaliskuuta 2022 Helsingissä. Lisätiedot yhtiökokouksesta Enenton sijoittajasivuilla.

Pia Katila
Sijoittajasuhdepäällikkö

Enento Group on pohjoismainen asiantuntijayritys, joka on tuottanut tietoa yhteiskunnan käyttöön jo vuodesta 1905. Keräämme ja jalostamme tietoa käytettäväksi ihmisten, yritysten ja yhteiskunnan välisessä kanssakäymisessä. Digitaaliset palvelumme, tieto ja informaatio tukevat yrityksiä ja kuluttajia päivittäisessä digitaalisessa päätöksenteossa sekä rahoituksen, myynnin ja markkinoinnin prosesseissa. Enento Groupissa työskentelee noin 432 henkilöä (FTE) Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 163,5 miljoonaa euroa. Enento Group on listattu Nasdaq Helsinkiin kaupankäyntitunnuksella ENENTO.