Enento Groupin vuoden 2023 vuosikertomus ja palkitsemisraportti on julkaistu

Enento Group Oyj | Pörssitiedote | 04.03.2024 klo 15:00:00 EET

Enento Group Oyj on tänään julkaissut vuosikertomuksen ja palkitsemisraportin vuodelta 2023. Vuosikertomus koostuu taloudellisesta katsauksesta sekä vuosi- ja vastuullisuuskatsauksesta.

Vuosi- ja vastuullisuuskatsaus sisältää liiketoiminta- ja henkilöstökatsaukset sekä konsernin vastuullisuustyön tärkeimmät kohokohdat, tavoitteet ja saavutukset. Taloudellinen katsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Vuosi- ja vastuullisuuskatsaus, taloudellinen katsaus, ja palkitsemisraportti ovat tämän tiedotteen liitteenä sekä saatavilla Enenton sijoittajasivuilla osoitteessa https://enento.com/sijoittajat/

Enento on julkaissut tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitetiedot sekä yhtiön tunnistetiedot on merkitty iXBRL-merkein.