Muutos Enento Groupin johtoryhmässä

Enento Group Oyj | Pörssitiedote | 06.08.2024 klo 13:00:00 EEST

Enento Groupin tietohallintojohtaja ja johtoryhmän jäsen Daniel Ejderberg on ilmoittanut eroavansa Enento Groupin palveluksesta. Hän jättää tehtävänsä vuoden loppuun mennessä.

“Daniel on päättänyt tarttua uuteen uramahdollisuuteen Enenton ulkopuolella. Hänen johdollaan olemme käynnistäneet suuria muutoksia ja edistyneet merkittävästi IT-muutosohjelmassamme, mikä on johtanut huomattaviin jo aiemmin kertomiimme hyötyihin. Jatkamme ohjelmaamme samalla tavalla olemassa olevan IT-strategiamme mukaisesti. Toivotamme Danielille onnea hänen tulevissa haasteissaan”, sanoo Enento Groupin toimitusjohtaja Jeanette Jäger.

”Aikani Enentolla on ollut poikkeuksellisen palkitsevaa, ja olen kiitollinen mahdollisuudesta vaikuttaa vahvan pohjoismaisen yrityksen kehittämiseen One Enento -visiomme mukaisesti. Lähtöni ei ollut alun perin suunniteltu, vaan sain eteeni yllättävän mahdollisuuden, johon halusin tarttua. Olen sitoutunut varmistamaan sujuvan siirtymän ja jatkan tehtävässäni vuoden loppuun asti johtaen käynnissä olevia hankkeitamme. Aloittamamme muutostyö jatkuu luomamme vahvan perustan ja yhteistyöhengen tukemana,” sanoo tietohalllintojohtaja Daniel Ejderberg.

Ejderbergin seuraajan rekrytointiprosessi on aloitettu.